Peníze bude Slovensko čerpat maximálně v osmi tranších a jejich konečným adresátem budou převážně obce a vyšší územní celky, vyplývá ze schváleného materiálu. Prostředky od EIB budou určeny například ke spolufinancování projektů v dopravě, životním prostředí, informačních technologiích či projektů z regionálního operačního programu.
Peníze, které Slovensko nepřidělí konečným příjemcům do konce roku 2015, bude muset k tomuto datu EIB vrátit. Slovensko plánuje v letech 2007 až 2013 vyčerpat z fondů EU více než 11,3 miliardy eur. Kromě úvěru bude projekty spolufinancovat sumou 777 milionů eur ze státního rozpočtu a 408 milionů eur na ně zaplatí ze svých rozpočtů samosprávy a firmy.
Od EIB, která je finanční institucí EU, už Slovensko čerpalo několik půjček v celkové výši 2,7 miliardy eur. Peníze banky například pomohly financovat stavbu mostu Apollo v Bratislavě nebo výstavbu některých částí dálnic a rychlostních silnic.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
