"Zatímco silniční mýtné v dalších dvou letech zdraží, na železnici dochází ke snižování poplatků za nákladní přepravu. Jsem přesvědčený, že firmy by si tuto příležitost neměly nechat ujít," uvedl ministr Vít Bárta. Snížení poplatků se přitom týká hlavně jednotlivých zásilek v kombinované dopravě.
České dráhy budou naopak dle ředitele Petra Žaludy řešit zvýšení poplatku "vnitřními úsporami". Stejným způsobem chtějí prý najít i zhruba půl miliardu, o kterou ministerstvo podniku zkrátí státní příspěvek. Zhruba polovinu činí zrušená dotace na vlaky vyšší kvality EuroCity a InterCity, MD rovněž sníží příspěvek do sociálního programu pro zaměstnance ČD z 248 milionů na 63 milionů korun.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
