Počítač nejčastěji využívaly vícečlenné domácnosti s alespoň jedním nedospělým členem do 16 let. Zástupci přibližně 94 procent těchto domácností uvedli, že vlastní počítač.
Nákupy přes internet lákaly v minulých měsících více muže než ženy. Tento způsob nákupu využila hlavně mladší generace od 25 do 34 let a vysokoškolsky vzdělaní lidé. Uživatelé počítačů měli zájem především o oděvy, zboží pro domácnost a knihy.
Přístup na internet mělo začátkem letošního roku téměř 98 procent podniků. Ve styku s veřejnými institucemi nejčastěji používaly internet na získávání formulářů, a to 87 procent firem. Prodej zboží a služeb přes internet v roce 2009 realizovalo 8,1 procenta podniků, uvedl statistický úřad.
Do průzkumu se zapojili zástupci více než 4500 domácností starší 16 let, tato anketa se uskutečnila v dubnu a květnu. Zástupci statistického úřadu oslovili také 4395 podniků, a to od března do května.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
