Mahindra chce podle agentury AP prostřednictvím této akvizice posílit svou pozici v oblasti sportovně-užitkových automobilů. Firma Ssangyong začátkem loňského roku vstoupila do režimu bankrotové ochrany před věřiteli.
Mahindra v rámci dohody získá v korejském podniku 70procentní podíl. Většinovým vlastníkem Ssangyongu byla v minulosti největší čínská automobilka SAIC Motor, tak však o kontrolu nad podnikem přišla během bankrotového procesu.
"Podpis (dohody o převzetí) se očekával. Otázkou je, zda bude Mahindra do Ssangyongu investovat a pomůže tomuto jihokorejskému podniku uvést na trh úspěšné nové modelové řady," uvedl jeden z analytiků společnosti NH Investment & Securities.
Ssanyong vyrábí sportovně-užitkové vozy Rexton a Kyron a luxusní sedany Chairman. Firmy vyváží automobily do Číny, Ruska, Evropy a na Blízký východ, napsala agentura Reuters.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
