"Nový systém představuje největší jednorázovou investici do systémů péče o zákazníky v celé historii Vodafonu respektive Oskara. Zákazníky od nynějška budeme po dobu několika měsíců průběžně kontaktovat a informovat je o změnách a vylepšeních, které systém přinese," uvedl Martin Horčička, který má ve Vodafonu projekt na starosti. Software dodaly firmy IBM a Accenture.
Systém má zjednodušit portfolio služeb Vodafonu a umožnit všem zákazníkům využívat nejnovější nabídky. Zákazníci s předplacenými službami si budou moci nově aktivovat tarify a balíčky, které byly dříve k dispozici pouze klientům s paušálními službami.
Vodafone bude převádět telefonní čísla na nový systém ode dneška po dobu několika měsíců. První zákaznická čísla, které Vodafone do nového systému přenese, budou čísla zákazníků s předplacenými kartami. V průběhu roku 2011 budou následovat čísla zákazníků s paušálem a firemních zákazníků.
Vodafone bude svým zákazníkům poskytovat informace o změnách, které se jich týkají, prostřednictvím SMS. Zákazníci také ode dneška najdou informace o zavádění nového systému případně o změnách týkajících se jejich telefonního čísla na webové stránce www.vodafone.cz/zlepsujeme.
Platforma Vodafone OneNet, která nyní poskytuje přehled o nákladech na telekomunikační služby a nabídky šité na míru firemním zákazníkům, zůstane nezměněna.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
