Stát si od vytvoření holdingu slibuje zvýšení hodnoty zúčastněných firem. "Mateřská společnost bude kapitálově silnou entitou, která jednotlivé společnosti podpoří v restrukturalizaci a obnovování růstu, a která bude zároveň prosazovat úspěch celé skupiny," řekl Jakob. Firmy prý budou fungovat efektivněji, neboť řadu činností mohou sdílet.
Samotné České aerolinie už v rámci restrukturalizace fungují v hodingovém uspořádání. Do dceřiných společností vyčlenily například údržbu, odbavení letadel a cestujících nebo charterové lety.
Plán podle MF vyhovuje českému i evropskému soutěžnímu právu, podléhá ale schválení Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
