"Vznikne silný kapitálový subjekt, který bude lépe čelit světové konkurenci," uvedl Dvořák. V sesterských firmách bude pod Českým aeroholdingem fungovat pravidelná letecká přeprava, provozování letiště, pozemní odbavení, výcvik pilotů a stewardů, chartery, správa majetku a údržba letadel. V začátcích svého fungování bude mít holding 6200 zaměstnanců.
Podle Dvořáka je spojení letiště s ČSA logické. "Ekonomická provázanost z hlediska dopadů do hospodářských výsledků je zásadní," řekl Dvořák. ČSA se podílejí na provozu letiště 45 procenty a pokud se týká přestupujících cestujících, drží národní dopravce v Praze 90 procent.
Všechny propojené firmy prý ušetří na propojení některých činností, například v oddělení IT půjde údajně o stovky milionů korun ročně.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
