Mluvčí automobilky Rudolf Dreithaler informaci o šetření EK potvrdil. Plánovanou investici nechtěl upřesnit, podle něj se jedná o rozšíření výroby komponentů. "Bližší detaily v tuto chvíli nemůžeme sdělit z důvodu probíhajících jednání," uvedl Dreithaler.
"Na základě zákona o investičních pobídkách firma předložila dva projekty, které Evropská komise nyní zkoumá. Škoda Auto má zájem rozvíjet výrobu jednotlivých dílů pro svoje automobily. Podpora se týká možného snížení daní v případě alokace investice v České republice," řekl ČTK Brom. Podle něj se jedná o investici v řádu stovek milionů korun.
Informaci o šetření Evropské komise ČTK potvrdil i mluvčí automobilky Rudolf Dreithaler. "Škoda Auto oznámila dva záměry na získání pobídek na projekty související s rozšířením výroby komponentů. V současnosti probíhají jednání mezi Evropskou komisí a ministerstvem průmyslu a obchodu a ÚOHS o těchto projektech," uvedl bez bližších podrobnosti Dreithaler.
Škoda Auto ve svém závodě v Mladé Boleslavi již řadu let vyrábí převodovky MQ 200, které se používají hlavně ve vozech Škoda Fabia, VW Polo a Seat Ibiza. V současnosti se denně vyrábí okolo 2000 převodovek typu MQ 200. Z motorů Škoda vyrábí tříválce o objemu 1,2 litru, známé pod označením HTP, a přeplňované čtyřválce 1,2 TSI.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
