Představitelé NWR již dříve dali několikrát najevo, že svou nabídku v celkové hodnotě 3,4 miliardy zlotých (asi 21,1 miliardy Kč) považují za dostatečnou a zvyšovat ji nebudou. Za příliš nízkou ji však označuje nejen vedení Bogdanky, ale i někteří velcí akcionáři jako pojišťovna PZU nebo polský stát, který má na Bogdance 2,3 procenta.
Podle šéfa fondu Aviva nyní NWR navrhuje, že za každou akcii Bogdanky dá tři až čtyři své akcie. Zoltek uvedl, že nabídka zůstává příliš nízká na to, aby jeho fond svůj podíl prodal.
Nabídka NWR na převzetí většiny akcií Bogdanky vyprší 29. listopadu. Ve středu nabídku schválila valná hromada NWR. Souhlasila také s tím, že NWR může v budoucnu vydat až 15 procent nových akcií kvůli refinancování této transakce.
NWR, kterou nepřímo ovládá český podnikatel Zdeněk Bakala, je přední těžební firmou ve střední Evropě a jednou z největších průmyslových skupin v Česku. Klíčový majetek NWR představuje černouhelná těžební společnost OKD, která provozuje na Ostravsku a Karvinsku pět dolů. Spojení s Bogdankou by z ní udělalo jednu z hlavních těžařských firem ve střední Evropě.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
