Telefon a internet ovládl správu účtů

26.03.2003 | , Finance.cz
ÚČTY A SPOŘENÍ


Klienti Československé obchodní banky dávají při ovládání svých účt§ přednost telefonu a postupně také internetu.

Počet klientů ČSOB, využívajících telefonní bankovnictví - službu ČSOB Linka 24, se vloni ve srovnání s rokem předcházejícím téměř zdvojnásobil. Zatímco v prosinci roku 2001 tuto službu využilo 69 854 klientů, ve stejném měsíci o rok později jejich počet činil již 138 342. Vloni rovněž stoupl zájem o službu ČSOB Mobil 24, a to o 185 %, což představuje téměř trojnásobný meziroční nárůst.  Počet klientů, ovládajících svůj účet z mobilu, konkrétně stoupl z 5 486 na 15 682. Počet hovorů adresovaných klientským poradcům a bankovním specialistům vzrostl o 50 %.

Stejný trend jako telefonní bankovnictví vykazuje i služba ČSOB Internetbanking 24, kterou ČSOB zavedla vloni v únoru. Jen za první 4 měsíce fungování ji využilo téměř 10 000 klientů. Jejich počet se do ledna letošního roku zešestinásobil, neboť stoupl na 60 541.

Využívání telefonního bankovnictví - tedy služeb ČSOB Linka 24 a ČSOB Mobil 24 a ČSOB Internetbanking 24 jasně ukazuje podle ředitele call centra ČSOB Jiřího Vika budoucí trend v bankovnictví. Zájem o všechny tři kanály přímého bankovnictví neustále poroste. Pohodlí, dostupnost 24 hodin po sedm dnů v týdnu a úspora času jsou hlavními důvody, proč tyto služby využívá stále více klientů.

Telefonní banovnictví, tj. služby ČSOB Linka 24 a ČSOB Mobil 24, a službu ČSOB Internebanking 24 využívají především klienti z řad mladší a střední generace. Největší část klientů tvoří věková kategorie 18 - 29 let (39 %) a kategorie 30 - 44 (37 %).  Výjimkou ale nejsou ani klienti starší 70 let.

Zdroj: tisková zpráva ČSOB

Autor článku

 


Pomohl vám tento obsah? Dejte mu hodnocení:

Průměrné hodnocení: 0
Hlasováno: 0 krát

Články ze sekce: ÚČTY A SPOŘENÍ