Po pečlivě provedených analýzách a přípravách přichází ČPP s inovací své produktové řady Autopojištění Combi Plus. „Připravili jsme celou řadu změn, které produkt autopojištění dělají ještě atraktivnějším. Významnou novinkou je zavedení tzv. přímé likvidace, kterou ČPP bude nabízet v rámci připojištění pod názvem SERVIS. Náš klient se už tak nemusí kvůli náhradě škody na svém vozidle obracet na pojišťovnu viníka, ale kontaktuje naši pojišťovnu, aby mu škodu zlikvidovala,“ říká Miloš Velíšek, ředitel úseku pojištění vozidel.
U nejprodávanějšího produktu povinného ručení se klienti ČPP dočkají zajímavého benefitu v podobě úrazového připojištění řidiče zdarma. ČPP také nově nabídne připojištění asistenčních služeb s mimořádně vysokými limity, v případě vyproštění či odtahu dokonce bezlimitní asistenční servis jak pro osobní, tak i pro nákladní vozidla či tahače. Novinkou jsou také cenově zvýhodněné atraktivní balíčky připojištění, které si mohou klienti ke zvolenému povinnému ručení vybrat. „Za pozornost stojí zejména balíček SERVIS PLUS, který v kombinaci se službou přímé likvidace obsahuje také výběr nejžádanějších rizik z naší nabídky připojištění. Kryje riziko živelních událostí, přímý střet se zvířetem nebo poškození kabeláže motoru vozidla zvířetem, a to i opakovaně, a navíc obsahuje pojištění zavazadel,“ doplňuje Velíšek.
Službu přímé likvidace SERVIS nabízí ČPP k povinnému ručení a za velmi příznivou cenu garantuje, že klientovi prostřednictvím svých smluvních servisů zabezpečí úhradu celé opravy. „Tedy i v případech, kdy pojišťovna škůdce krátí plnění v případě redukce ceny dílů z důvodů zohlednění stáří a stupně jejich opotřebení,“ zdůrazňuje Velíšek.
Navíc v tomto produktu ČPP nabízí i přispění na půjčovné náhradního vozidla u vlastní zaviněné dopravní nehody, je-li vozidlo následkem nehody nezpůsobilé další jízdy.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
