Fio banka, která nedávno oslavila rok od získání bankovní licence, má aktuálně již přes 100.000 klientů. Tento počet zahrnuje všechny, kteří mají u Fio banky uzavřenou alespoň jednu smlouvu a využívají tedy buďto výhradně bankovních služeb, pouze investičních služeb, nebo kombinace obou, která jim přináší možnost úspory na bankovních poplatcích a zároveň možnost investování volných finančních prostředků na kapitálových trzích.
Služby Fio banky se těší zájmu fyzických osob i klientů z řad podnikatelů a firem, kteří oceňují příznivou cenovou politiku při vedení účtu a realizaci platebního styku nejen na českém trhu, ale i při platbách do zahraničí. Banka dále oslovuje ty, kteří upřednostňují moderní formy správy peněz – aplikace Smartbanking, kterou nedávno uvedla na trh, je první svého druhu v ČR.
"Uvažovali jsme o tom, jak odměnit jubilejního klienta s pořadovým číslem 100.000. Jak by ho asi odměnil některý z našich konkurentů? Mohl by mu například poskytnout účet bez poplatků s internetbankingem, platební kartou a neomezeným počtem tuzemských plateb zdarma. My však toto a ještě více nabízíme všem klientům, ani stotisící není výjimkou. Podle vysokého počtu nových klientů se zdá, že je to správná strategie," komentuje situaci Marek Polka, ředitel Klientské divize Fio banky.



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
