Prodejci si nákupní centrum vybírají zejména podle lokality

29.07.2011 | , IICG
Tiskové zprávy


Podle čeho se rozhodují maloobchodníci při výběru nákupního centra pro svou provozovnu? Jako nejdůležitější hodnotí lokalitu, atraktivní mix značek a orientaci na zákazníka. Vyplývá to z nejnovějšího průzkumu spokojenosti nájemníků TSI (Tenant Satisfaction Index) developera Inter IKEA Centre Group, který vlastní, staví a vede nákupní centra v Evropě a v Číně. V České republice a na Slovensku je skupina majitelem a správcem center Avion Shopping Park v Praze, Ostravě, Brně a Bratislavě.

Pro naše nájemníky je nejsilnějším rozhodovacím faktorem strategický partner IKEA a to, že IICG patří do velké rodiny této skandinávské firmy," řekl Ondřej Filip, ředitel leasingového oddělení Inter IKEA Centre Česká republika a Inter IKEA Centre Slovensko.

Inter IKEA Centre Group měří celkovou spokojenost nájemníků prostřednictvím TSI pravidelně již od roku 2007. Cílem průzkumu je ještě více se přiblížit jejich potřebám. Prodejci hodnotí v dotazníku různé kategorie a vyjadřují se například k IICG jako ke společnosti, ke vzájemné spolupráci, marketingu, údržbě či leasingu. „Jsme velmi rádi, že v roce 2010 Slovensko opět obhájilo prvenství a mělo nejvyšší TSI ze všech zemí v rámci naší skupiny. Oproti loňskému roku index spokojenosti nájemníků zvýšila i Česká republika," doplnil Ondřej Filip. Z výsledků průzkumu vyplývá, že nájemníci oceňují zejména flexibilitu, pravidelnou komunikaci s managementem center a přehlednou fakturaci.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy