Úroveň poskytovaných služeb letos opět prověřil unikátní výzkum Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2012. Ten v rámci jednoho z desítek hodnotících kritérií zjišťoval v několika etapách mystery callingu kvalitu komunikace na infolinkách. Zpracovatele výzkumu přitom zajímala nejen rychlost spojení s operátorem, ale i kvalita poskytnutých informací, ochota pracovníka a forma hovoru.
Při testování pojišťoven se dotazy týkaly způsobů nahlášení škodní události, možnosti platit pojistné on-line prostřednictvím platební karty a možnosti zjistit průběh likvidace pojistné události přes internet nebo telefon. Zjišťovala se také provozní doba infolinek.
V několika posledních měsících jsme se intenzivně věnovali zlepšení komunikace a efektivity práce našeho klientského centra. Z toho důvodu jsme velmi rádi, že kvalita našich současných služeb je oceněna a potvrzena nejen klienty, ale také tímto nezávislým průzkumem.



Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
