Eurostat původně hlásil pro srpen míru nezaměstnanosti v eurozóně na 11,4 procenta a v EU na 10,5 procenta. Ve srovnání se zářím loňského roku hlavní ukazatel nezaměstnanosti výrazně vzrostl. Před rokem byla míra nezaměstnanosti v eurozóně na 10,3 procenta a v EU na 9,8 procenta.
Ve zhruba půlmiliardové EU bylo v září 25,75 milionu nezaměstnaných, z toho 18,5 milionu v eurozóně. Proti srpnu se jejich počet zvýšil v EU o 169.000 a v zemích eura o 146.000. Proti stejnému měsíci loňského roku v září přibylo v celé unii 2,145 milionu nezaměstnaných, zatímco v menší eurozóně jich bylo více o 2,17 milionu.
Nejnižší nezaměstnanost byla v září nadále v Rakousku (4,4 procenta), Lucembursku (5,2 procenta), Německu a Nizozemsku (5,4 procenta). Nejvyšší byla ve Španělsku, kde je už na 25,8 procenta, a v Řecku, kde v červenci, z něhož jsou poslední dostupné údaje, byl podíl lidí bez práce 25,1 procenta.
V České republice míra nezaměstnanosti podle metodiky Eurostatu v září zůstala na 6,8 procenta, na šesté nejnižší úrovni v EU. Na Slovensku byla na dvojnásobné úrovni 13,9 procenta.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
