Loni automobilka vyrobila 8,74 milionu vozů značek Toyota a Lexus. Celá skupina, která zahrnuje i značky Daihatsu Motor a Hino Motors, vyrobila 9,91 milionu vozů.
V samotném Japonsku má výroba letos činit 3,02 milionu vozů a příští rok tři miliony vozů. Toyota se tak bude držet svého slibu, že hodlá na domácím trhu udržet výrobu na nejméně třech milionech vozů. Odboráři obdrželi údaje o výrobě od automobilky při jednání o mzdách.
Toyota již dříve uvedla, že neplánuje v příštích třech letech výstavbu nových továren, vyjma jedné, jejíž vznik oznámila již dříve. Bude tak postupovat navzdory tomu, že slabší jen zlepšuje její zisk. Místo toho chce zvýšit výrobu plným využitím kapacity současných továren.
Toyota loni získala zpět pozici největšího světového prodejce automobilů. Společnost zvýšila odbyt o 22,6 procenta na rekordních 9,75 milionu vozů, a výrazně tím překonala americkou General Motors i německý Volkswagen. Letos chce Toyota prodat 9,91 milionu vozů. V prodeji jsou zahrnuty i vozy dceřiných firem Daihatsu a Hino, bez těchto firem se prodej vozů Toyoty zvýšil o 22,8 procenta na 8,72 milionu.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
