Reformy podle Draghiho povedou k odstranění problémů, jako jsou daňové úniky a rozsáhlá nezaměstnanost mládeže. "Je chybou říkat, že země provádějí reformy pouze proto, aby potěšily finanční trhy, nebo vyhověly požadavkům technokratů (z Evropské komise a ECB)," prohlásil šéf ECB.
Příčinou rozsáhlých sociálních dopadů reforem je podle Draghiho skutečnost, že přínosy těchto opatření se projeví teprve se zpožděním. Šéf ECB rovněž upozornil, že strukturální problémy evropské ekonomiky nemůže řešit centrální banka, a vyzval evropské země k dalším reformám.
K pokračování v reformním úsilí dnes evropské země vyzval také prezident Evropské unie Herman Van Rompuy. Konečným cílem podle něj zůstává vytvoření skutečné hospodářské unie, napsala agentura DPA.
Řada evropských zemí v důsledku dluhové krize přikročila ke snižování rozpočtových výdajů a zvyšování daní, což má negativní dopady na ekonomiku a zaměstnanost.
Statistický úřad Eurostat tento měsíc oznámil, že hrubý domácí produkt eurozóny se ve čtvrtém čtvrtletí propadl o 0,6 procenta, tedy nejprudším tempem od začátku roku 2009. Za celý loňský rok HDP eurozóny klesl o 0,5 procenta. Míra nezaměstnanosti v eurozóně v prosinci zůstala na rekordním maximu 11,7 procenta.



 
				







 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					 Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
						Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
					 Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
						Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
					