Fio banka má aktuálně již více než 250 tisíc klientů. Rapidní růst její klientské základny souvisí nejen s kvalitní nabídkou produktů, ale i se stálým rozvojem služeb - za poslední dobu lze uvést například zahájení vydávání moderních bezkontaktních karet zdarma nebo zpřístupnění zcela nové aplikace pro investování s chytrým telefonem. Stálicí v portfoliu Fio banky je osobní účet bez poplatků.
Oblibu Fio banky potvrzují i tři nové přírůstky do seznamu ocenění, které banka v nedávné době získala - titul Nejvstřícnější banka roku 2012 a Nejlepší banka i Nejlepší obchodník s cennými papíry v anketě Zlatý Měšec 2013.
"Počet našich klientů se zvyšuje stále rychleji s tím, jak roste známost Fio banky. Lidé, kteří k nám přicházejí, nejvíce oceňují úsporu na bankovních poplatcích, kterou jim naše produkty přinášejí, a to při vysoké kvalitě poskytovaných služeb. Často přitom dají na doporučení svého známého z řad současných spokojených klientů," říká k tomu Ján Franek, tiskový mluvčí Fio banky.
Vyzkoušejte výhody Fio banky i Vy!



				
								
								
								
								
						Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
					
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					