Komise došla k názoru, že fúze neznamená hrozbu pro hospodářskou soutěž, protože burzy ICE a NYSE Euronext nejsou přímými konkurenty. Transakci již začátkem měsíce schválili akcionáři NYSE Euronext.
Skupina NYSE Euronext vznikla v dubnu 2007 spojením newyorské burzy NYSE a panevropského provozovatele akciových trhů Euronext. NYSE Euronext vedle akciové burzy v New Yorku provozuje trhy v Amsterodamu, Bruselu, Lisabonu a Paříži. ICE patří v burzovním sektoru k relativním nováčkům a zabývá se především obchodováním s komoditami. Pod jednou střechou se tak díky připravovanému spojení ocitnou dva silní hráči, kteří se podle analytiků budou vzájemně doplňovat.
ICE se ve spolupráci s další burzovní společností Nasdaq OMX Group snažila NYSE Euronext převzít již předloni, kdy nabízela zhruba 11 miliard dolarů, záměr ale odmítly regulační orgány. Měly obavy, že NYSE a Nasdaq by v Americe zcela ovládly obchodování s akciemi. Loni na jaře pak regulátoři odmítli podobný záměr německé Deutsche Börse, která chtěla NYSE Euronext rovněž převzít a nabízela více než devět miliard dolarů.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
