Uzavření smlouvy předcházela dlouhá a složitá vyjednávání, která začala loni v říjnu, kdy SoftBank oznámil zájem o Sprint Nextel. Japonci prý nakonec vydali 21,6 miliardy dolarů (427,5 miliardy korun), aby získali 78 procent firmy Sprint Nextel. Překonali tak konkurenční nabídku amerického provozovatele satelitních televizí Dish Network.
Softbank chce prostřednictvím akvizice získat přístup na lukrativní americký trh. Softbank je třetím největším hráčem na trhu v Japonsku, kvůli ostré konkurenci tam ale firma stagnuje. Sprint zase potřebuje nové peníze, aby byl schopen pustit se s většími konkurenty do boje o podíl na americkém trhu, kde má více než 55 milionů zákazníků.
pek



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
