Mezi značky firmy patří sycené nápoje Pepsi, džusy Tropicana či brambůrky Frito-Lay. Právě zdražení oblíbených brambůrků společnosti pomohlo k lepším čtvrtletním výsledkům.
Bez započtení mimořádných položek zisk na akcii ve druhém čtvrtletí činil 1,31 dolaru. Analytici počítali s částkou 1,19 dolaru.
PepsiCo konkuruje americká společnost Coca-Cola, která je největším výrobcem nealkoholických nápojů na světě. Coca-Cola minulý týden uvedla, že ve druhém čtvrtletí jí čistý zisk klesl téměř o čtyři procenta na 2,68 miliardy dolarů (53 miliard Kč). Firma uvedla, že na hospodaření měla nepříznivé dopady slabší ekonomika a také nezvykle špatné počasí.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
