Jednání ČEZ s Telefónikou začalo na jaře a společnosti se dohodly minulý týden. Smlouvu chtějí podepsat v nejbližší době. Ve tvorbě cen bude firma ČEZ nezávislá na mateřském operátorovi. "Naše zákaznické portfolio bude zcela oddělené od Telefóniky," uvedl šéf obchodní divize ČEZ.
Firma využije pro virtuálního operátora portfolio zhruba 3,5 milionu zákazníků, kterým dodává energie. Oslovit chce ale i další možné klienty. "Nabídka bude dostupná všem, nejen našim současným odběratelům elektřiny a plynu, i když těm nabídneme i určité výhody," řekl deníku Svoboda. Náklady na spuštění operátora odhaduje firma na desítky milionů korun. Do budoucna zvažuje společnost ČEZ i vstup do dalších oborů, například finančních služeb či pojišťovnictví, řekl HN Svoboda.
Nyní je na českém trhu kolem desítky virtuálních operátorů a přibývají další. Prvním byl BLESKmobil vydavatelství Ringier, následovalo například Tesco Mobile a vytvoření operátora zvažuje i Sazka nebo Česká pošta.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
