Hyundai musí těžce bránit dosažené podíly na trzích Jižní Koreje a USA před silnou konkurencí, zejména když její nejprodávanější modely Sonata a Elantra stárnou. Trápí ji navíc potíže s dodávkami, protože korejské odbory odmítly firmě od března do konce května víkendové směny.
Zdrojem síly zůstává Čína, kde loni firma zahájila produkci ve své třetí továrně a uvedla tam místní verzi vozu Elantra. Hyundai na čínském trhu těží z propadu prodeje japonských automobilek, které ztrácejí kvůli sporu Pekingu a Tokia o ostrovy ve Východočínském moři.
Hyundai společně se svou sesterskou společností Kia tvoří pátého největšího producenta automobilů na světě. Firma v listopadu 2008 zahájila sériovou výrobu osobních aut v Nošovicích na Frýdecko-Místecku
Nošovická Hyundai Motor Manufacturing Czech vyrobila za letošní první pololetí zhruba 155.500 aut, což bylo o procento více, než ukládal výrobní plán. Ten pro letošní rok počítá se zachováním loňské produkce zhruba 300.000 vozů.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
