Provozní zisk klesl téměř o 12 procent na 5,8 miliardy eur. Firma nicméně potvrdila, že v celém letošním roce počítá s dosažením provozního zisku na loňské úrovni.
Tržby se zvýšily o 3,5 procenta na 98,7 miliardy eur. Firma nadále předpokládá, že v celém tomto roce dodá rekordní počet automobilů, ačkoliv není "zcela imunní" vůči slábnoucí poptávce na klíčových trzích.
Společnost již dříve oznámila, že v prvním pololetí zvýšila celosvětový prodej meziročně o 5,5 procenta na rekordních 4,7 milionu vozů, a to navzdory slabé poptávce v Evropě. V samotném červnu se tempo růstu prodeje zvolnilo na 3,7 procenta.
Volkswagen je největší automobilkou v Evropě a do roku 2018 se hodlá stát největším výrobcem automobilů na světě. Firmě se daří zvyšovat prodej díky silnému růstu poptávky v Číně a ve Spojených státech.
Škoda Auto tento měsíc oznámila, že v prvním pololetí dodala zákazníkům 464.600 vozů, což představuje meziroční pokles o téměř šest procent. Součástí koncernu Volkswagen jsou i značky Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini nebo Seat. Loni firma převzala rovněž výrobce sportovních vozů Porsche.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
