Mezi značky firmy patří Budweiser, Beck's a Stella Artois. Příjmy firmě stouply o 1,9 procenta na 10,6 miliardy USD. Bez zahrnutí vlivu změn směnných kurzů a nových akvizic a prodejů se příjmy zvýšily o 3,9 procenta. K růstu přispělo hlavně zdražení a zájem o prémiová piva, které vyrovnaly i nižší objem prodeje.
Firma dodala, že z velkých trhů se objem prodeje ve čtvrtletí zvýšil pouze v Číně. Celkový objem prodeje klesl o 1,2 procenta. V Severní Americe se objem prodeje snížil o 1,8 procenta. V USA kontroluje firma téměř polovinu trhu s pivem. V západní Evropě se prodej propadl až o sedm procent.
Firma Anheuser-Busch InBev vznikla v roce 2008, kdy belgický pivovar InBev převzal amerického konkurenta Anheuser-Busch za 52 miliard dolarů. Skupina v roce 2009 prodala Pivovary Staropramen a další aktivity ve východní Evropě firmě CVC Capital Partners, od které je loni získala severoamerická pivovarská skupina Molson Coors Brewing Company.
Anheuser-Busch vede řadu právních sporů s českobudějovickým Budvarem. Oba pivovary bojují již více než sto let o značku Budweiser a její různé obměny. Většina sporů je z nedávných let, kdy Budvar zvýšil export.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
