Počet dodaných aut značky VW od konce roku 2009 meziročně klesl pouze ve dvou měsících. "Vzhledem k pokračování nejistých ekonomických podmínek v příštích měsících pozorně sledujeme vývoj na světových automobilových trzích," uvedl šéf prodeje VW Christian Klingler. "Situace na trhu zůstává obtížná," dodal.
Volkswagen se nyní podobně jako další automobilky potýká se slabou poptávkou na evropském trhu. Tu se mu ale na rozdíl od některých konkurentů daří kompenzovat zvyšováním prodeje v Asii a Severní Americe.
Volkswagen, jehož součástí je rovněž mladoboleslavská Škoda Auto, je největší automobilkou v Evropě. Do roku 2018 nicméně hodlá předstihnout konkurenty Toyota a General Motors a stát se největším výrobcem automobilů na světě.
Součástí koncernu Volkswagen jsou i značky Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini nebo Seat. Loni firma převzala rovněž výrobce sportovních vozů Porsche.



				
						Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
					
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					