Výsledek byl ovlivněn loňským výpadkem nově zaváděného registru vozidel, který byl část července mimo provoz. Majitelé dovážených aut tak část registrací odložili na pozdější dobu.
Nejvíce importovanou ojetinou byla Škoda, u které se počet dovážených aut z druhé ruky zvýšil téměř o pětinu na 14.818 vozů. Na druhou pozici poskočil Volkswagen s 10.396 dovezenými vozy, na třetí příčku klesl Ford, u kterého byl dovoz o 100 aut nižší.
Podíl aut starších deseti let vzrostl o 3,5 procentního bodu. Nejdováženější byla šesti až desetiletá auta s 39 procenty trhu. To je o dva procentní body více, než loni.
Prodej nových aut se ve stejném období snížil téměř o desetinu na 95.351 vozů. I mezi novými vozy byla nejprodávanější značkou Škoda.



				
						Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
					
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					