Provozní zisk před odečtením mimořádných nákladů v pololetí vzrostl na 1,45 miliardy eur (37,3 miliardy Kč) ve srovnání se stejným obdobím před rokem, oznámila dnes firma. Analytici v průzkumu agentury Reuters počítali s částkou 1,42 miliardy eur. Provozní zisk na rozvíjejících se trzích celkově vzrostl o sedm procent a na celkových příjmech skupiny se nyní podílí z poloviny, uvedla také společnost.
Mezi značky firmy patří kromě Heinekenu, který je nejprodávanějším pivem v Evropě, také Sol, Tiger či Strongbow. Firma působí i v České republice, kde jí patří pivovary Krušovice, Velké Březno a Starobrno.
Na stagnujícím západoevropském trhu má Heineken větší podíl než jeho konkurenti. Společnost také posílila svou přítomnost na rozvíjejících se trzích. V roce 2010 převzala pivovarnický byznys mexické společnosti FEMSA a loni si zajistila plnou kontrolu nad singapurskou pivovarnickou skupinou Asia Pacific Breweries.



				
						Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
					
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					