Stránky společnosti Yahoo v USA v červenci navštívilo přes 196 milionů lidí. Firma tak sesadila z první příčky rivala Google, který zaznamenal 192 milionů návštěvníků. Další místa v žebříčku obsadily weby Microsoft, Facebook a AOL.
Společnost Yahoo navíc nedávno koupila blogovací službu Tumblr, která v červencovém žebříčku Comscore ještě figurovala samostatně. Služba Tumblr měla v červenci 38 milionů návštěvníků.
Návštěvnost stránek je důležitá pro prodej reklamy, který tvoří klíčový zdroj příjmů společností Yahoo i Google. Yahoo byla naposledy v čele žebříčku nejnavštěvovanějších internetových stránek v USA v květnu 2011, připomíná agentura DPA.
Yahoo za poslední rok, kdy se novou generální ředitelkou stala Marissa Mayerová, koupila desítky malých, nově vzniklých internetových firem zaměřených hlavně na služby a technologie pro chytré telefony a tablety. Firma se snaží přilákat více uživatelů a oživit stagnující růst svých příjmů. Největší akvizicí bylo červnové převzetí služby Tumblr za 1,1 miliardy dolarů (21 miliard Kč).
Yahoo patří ve svém oboru k průkopníkům a na konci 90. let to byl dominantní poskytovatel e-mailových účtů zdarma. Firmu ale později dostihla konkurence. Analytici tvrdí, že společnost v minulých letech zaspala a nedokázala včas reagovat na pokles příjmů z reklamy. Nová generální ředitelka Mayerová se nyní snaží zastavit pokles tržeb a vrátit firmě Yahoo její dřívější slávu.



				
						Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
					
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					