Ve druhém čtvrtletí dosáhl celkový prodej tabletů téměř 150.000 zařízení a převýšil tak počet prodaných notebooků, který klesl o 15 procent na 115.000 kusů.
Zájem o notebooky klesal již čtvrté čtvrtletí v řadě, naopak trh stolních PC posílil o téměř 11 procent. Za celkovým poklesem stojí podle analytika Petra Švagrovského více faktorů. "Příliš vysoké zásoby z předchozích čtvrtletí u prodejců, pomalý nástup nového operačního systému, boom na trhu tabletů a konec životního cyklu mini-notebooků," shrnul.
Nejvíc v Česku prodalo poprvé v historii Lenovo, které bylo zároveň nejprodávanější značkou notebooků. Na druhou příčku klesla značka HP, která si udržela prvenství v segmentu stolních počítačů. Třetí skončil Acer. Lenovo zvýšilo prodej o 41 procent a dosáhlo tržní podíl 23 procent. Mezi notebooky dosáhla téměř třetinového podílu. Zákazníci se zajímali především o ultrabooky, a to zejména o konvertibilní zařízení a produkty s integrovaným dotykovým ovládáním.



				
						Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
					
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					