Podle šéfa Ryanairu Michaela O'Learyho je rozhodnutí úřadu "bizarní" a firma se proti němu hodlá odvolat. Podle analytiků by proces odvolání mohl trvat roky.
Ryanair se téměř sedm let neúspěšně snaží o převzetí Aer Lingus. Právě z tohoto úsilí pochází podíl Ryanairu v Aer Lingus. Ryanair je nyní největším akcionářem Aer Lingus. Podíl 25 procent pak v Aer Lingus vlastní stát. Obě aerolinky jsou hlavními přepravci z Dublinu. Na mnoha trasách mezi Dublinem a dalšími evropskými městy působí pouze tyto dvě letecké společnosti.
Britský antimonopolní úřad ve svém rozhodnutí upozornil, že Ryanair má díky podílu možnost zabránit v převzetí Aer Lingus jinými aerolinkami.
Aer Lingus působí na trhu již 75 let. Ryanair začal létat v roce 1985 jedním letadlem s 15 sedadly. Od té doby se však jeho nízkonákladový model stal dominantním v evropském leteckém průmyslu. Loni Ryanair přepravil 77 milionů cestujících, Aer Lingus pouze 9,5 milionu, napsaly agentury AP a Reuters.



				
						Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
					
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					