"Vozidla do 12 tun pojedou po Rudolické ulici, vozidla nad 12 tun od křižovatky Chanov po silnici číslo 1/27, tedy po Pražské a Čepirožské ulici a dále směrem na Komořany," uvádí se na webu města. Demolice mostů by měla podle odhadu skončit v neděli odpoledne, kdy by mohl být otevřen jeden pruh frekventované silnice.
Od začátku srpna k vlakovému nádraží kvůli demolici mostů nezajíždějí autobusy městské hromadné dopravy, lidé se sem dostanou jen pěšky nebo autem. Autobusy staví zastávku před nádražím v Rudolické ulici, odtud je to k nádraží asi 250 metrů.
Demolice a stavba nových mostů bude stát přes 32 milionů korun, hotovo by mohlo být už na přelomu letošního a příštího roku. Provoz na obou mostech byl kvůli jejich špatnému stavu omezen už od loňského listopadu, odborníci už delší dobu doporučovali jejich opravu.
Původně město odhadovalo náklady na zbourání mostů a výstavbu nových na více než 72 milionů korun. Vypsanou veřejnou zakázku získala na jaře firma Eurovia CS, která nabídla cenu přibližně 32 milionů korun. Podle Sedláčkové firma zkrátila také dodací lhůty, takže místo předpokládaného podzimu 2014 by mělo být hotovo už na přelomu let 2013 a 2014.
Lucie Chlebná dr



				
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					