Úřad FRC předložil k posouzení nezávislému tribunálu 13 obvinění a tribunál již v červenci rozhodl, že všechna obvinění jsou oprávněná. Nyní rozhodl také o pokutě. FRC žádal za pochybení pokutu v rozmezí 15 až 20 milionů liber. Tribunál také rozhodl o pokutě 250.000 milionů liber pro Maghsouda Einollahiho, který byl partnerem firmy v době, kdy se událost stala.
Automobilka vyhlásila konkurz v roce 2005 s dluhem 1,4 miliardy liber. O práci tehdy přišlo asi 6000 zaměstnanců. Čtyři z jejich bývalých ředitelů přitom o pět let dříve zřídili společnost Phoenix, která koupila ztrátovou automobilku za symbolických deset liber. Deloitte a Einollahi působili jako finanční poradci ve firmách napojených na MG Rover i Phoenix, včetně daňového poradenství. Deloitte byl přitom auditorem MG Rover.
Společnost Deloitte podle agentury Reuters varovala, že rozhodnutí může mít širší dopady na účetní poradenství a omezit účetní firmy v poradenské činnosti.
Předchozí rekordní pokuta od FRC činila 1,4 milionu liber. Úřad ji v roce 2012 udělil společnosti PricewaterhouseCoopers, a to za špatné rady bance JPMorgan Chase.



				
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					