Peníze mají být použity na vytvoření systému, který v budoucnosti umožní vyrábět podvozky nových modelů z hliníku. Prvním z těchto modelů bude středně velká sportovní limuzína. Podle zpravodajského serveru BBC by měla být představena v roce 2015.
Automobilka dodala, že díky přijetí nových zaměstnanců se celkový počet pracovních míst, které automobilka za poslední tři roky v Británii vytvořila, zvýší na téměř 11.000.
Jaguar má v Británii tři výrobní závody, ve městech Solihull, Castle Bromwich a Halewood. V Solihullu se vyrábějí modely Land Rover. Na počátku letošního roku měla automobilka po celém světě asi 25.000 zaměstnanců.
Automobilky stále více používají k výrobě hliník. Ten je lehký a snižuje spotřebu paliva.
Jaguar Land Rover je od roku 2008 součástí největší indické automobilky Tata Motors. V loňském fiskálním roce hrubý zisk firmy vzrostl o 11 procent na rekordních 1,67 miliardy liber. Prodej aut ve finančním roce do konce března vzrostl o 22 procent na 375.000 vozů.



				
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					