Nový i10 se bude vyrábět v tureckém Ízmitu, kde automobilka nedávno rozšířila výrobní kapacitu. V roce 2010 byl původní model i10 nejprodávanějším vozem Hyundai v Evropě a v roce 2012 byl stále ještě čtvrtým nejprodávanějším modelem. Celkem firma od uvedení na trh v roce 2007 prodala 450.000 kusů i10.
Nový i10 je s délkou 3665 mm o 80 mm delší než předchůdce a o 65 mm širší. Zavazadlový prostor 252 litrů patří k největším ve své třídě - například konkurenční Škoda Citigo má 251 litrů. Výrobce bude auto nabízet se dvěma zážehovými motory o objemech 1,0 litru a 1,25 litru.
Největší jihokorejská automobilka plánuje během příštích čtyř let uvést na evropský trh 22 nových modelů, aby podpořila svůj cíl získat pět procent trhu. Loni byl její podíl 3,4 procenta.
Zhruba 90 procent vozů Hyundai prodávaných v Evropě pochází z evropské výroby. Automobilka má v Evropě dva výrobní závody a také vývojové centrum. Největším evropským výrobním závodem Hyundai je továrna v severomoravských Nošovicích s roční kapacitou 300.000 aut. Ta vyrábí modely ix35, i30 a ix20.



				
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					