Společnost MoPub inzerentům pomáhá zaměřit reklamu na konkrétní cílovou skupinu. Převzetí podniku podle listu Financial Times pomůže Twitteru zautomatizovat systém prodeje reklamy a rozšíří jeho partnerství s mediálními společnostmi. Akvizice je součástí snahy Twitteru o posílení příjmů před připravovaným vstupem na akciovou burzu.
Společnost EMarketer předpokládá, že Twitter letos díky reklamě v mobilních zařízeních získá přes 300 milionů dolarů. To by měla být více než polovina jeho celkových příjmů z reklamy.
Twitter je bezplatnou službou, jejímž prostřednictvím si uživatelé mohou sdělovat vzkazy ve zprávách o délce do 140 znaků. Služba byla spuštěna v roce 2006 a od té doby se dynamicky rozvíjí. V současnosti ji každý měsíc využívá přes 200 milionů lidí.



				
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					