Prodej letadel potáhne zejména poptávka z rozvíjejících se trhů, v čele s Čínou. Do roku 2032 se má počet letadel v provozu pak zdvojnásobit na 36.560.
Letecká přeprava se bude podle Airbusu v příštích letech zvyšovat tempem 4,7 procenta ročně. K růstu přitom podle firmy přispívá několik faktorů: je to hlavně růst střední třídy, větší koncentrace obyvatel do měst, migrace a také turistika. Agentura Reuters uvedla, že z regionů bude mít hlavní podíl na růstu oblast Asie a Tichomoří, která by do roku 2032 měla překonat Evropu a Severní Ameriku a stát se zároveň největším leteckým trhem.
Svůj dlouhodobý výhled letos mírně zvýšil i konkurenční Boeing, jeho odhad je však výrazně vyšší. Boeing očekává, že pronajímatelé a přepravci budou potřebovat 35.280 nových letadel a do roku 2032 se flotila komerčních letadel v provozu zvýší na 41.240. Asie, Latinská Amerika a Blízký východ se na celkovém počtu nově dodaných letadel mají podílet z 60 procent.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
