Divize televizorů se v posledních dvou letech kvůli slabému prodeji na globálních trzích nedostala z červených čísel. Vliv na to mělo částečně i zpomalení ekonomiky v Evropě, ale také pokles domácí poptávky, kterou přechodně oživil přechod na digitální vysílání. Trh s osobními počítači pak zasáhla rostoucí popularita počítačových tabletů a chytrých telefonů.
Společnost dnes uvedla, že zvýší produkci, kterou pro ni smluvně zajišťují jiné společnosti, ze 40 procent na 70 procent. Také hodlá omezit počet pracovních míst v divizi televizorů po celém světě o 3000 míst, přičemž dvě třetiny těchto pozic se nachází v zahraničí. Číslo zahrnuje i zhruba 400 zaměstnanců, u nichž Toshiba nedávno uvedla, že je přesune do jiných obchodních částí.
Firma již v červenci oznámila plány snížit v tomto fiskálním roce náklady v divizi televizorů a osobních počítačů dohromady o deset miliard jenů (1,9 miliardy Kč). V následujícím roce chce toto číslo zdvojnásobit, aby se vyrovnala se slabou poptávkou.
Společnost si od těchto opatření slibuje, že divizi televizí pomohou dostat se v druhé polovině tohoto fiskálního roku do černých čísel.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
