Economii a internetovou firmu Centrum Holdings by do konce roku mělo opustit zhruba sto lidí, kteří dostali výpovědi v souvislosti s převzetím a začleněním Centrum Holdings do vydavatelské skupiny. Jakých titulů a redakcí se organizační změna dotkne, vydavatelství zatím neinformovalo. Podle informací ČTK by měly skončit například sekce na portálu IHNED.cz sport a HNLIfe. Zůstanou naopak byznys, dialog a data.
Vydavatelství minulý týden oznámilo, že přeskupí tituly a výrazně sníží počet zaměstnanců. Vydavatelství Economia a Centrum Holdings opustí od října do konce letošního roku téměř 100 lidí, a to v redakční části i v administrativních útvarech. Představuje to zhruba 15 procent z celkového počtu zaměstnanců obou společností včetně externích pracovníků. Představenstvo také provedlo změny v některých manažerských funkcích, mimo jiné skončil šéfredaktor Hospodářských novin Petr Šabata.
Economia je největším domácím vydavatelem ekonomických informací. Podle dřívějších prohlášení se chce zaměřit na klíčové tituly Hospodářské noviny, Ekonom, Respekt a zpravodajský server IHNED.cz. Mezi její tištěná média dále patří společenský měsíčník Bel Mondo a odborné tituly Marketing & Media, Bankovnictví, Business Spotlight, Finanční Management, FP- finanční poradce, HR Management, Logistika, Moderní obec, Moderní řízení, Odpady, Právní rádce, Stavitel, Technik.
Internetová společnost Centrum Holdings provozuje portály jako Aktuálně.cz, Centrum.cz či Atlas.cz. K obsahovým webům dále patří Žena.cz, Bleskově.cz, Crazycafe.cz, Deník Insider, jako takzvané transakční weby provozuje Amplión.cz, Jiskření.cz, SW.cz a dovolena.centrum.cz a dále vlastní oborové a specializované weby Cars.cz, RealityMix.cz, Stahuj.cz, Najisto.cz, Amapy.cz.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
