Výsledky překonaly odhady analytiků dotazovaných agenturou Thomson Reuters, kteří čekali v průměru zisk 2,17 bilionu wonů. Provozní zisk činil dva biliony wonů a příjmy 20,8 bilionu wonů.
Hyundai býval hvězdou automobilového průmyslu, v poslední době však ztrácí lesk. Jeho podíl na automobilovém trhu v USA stagnuje, hlavně kvůli slabému jenu, který zvýšil zájem o vozy japonských konkurentů automobilky. Na jihokorejském trhu pak roste obliba modelů BMW a Volkswagen.
Hyundai je největší automobilkou v Jižní Koreji a spolu se sesterskou společností Kia Motors tvoří pátého největšího výrobce aut na světě. Akcie firmy za poslední tři měsíce zpevnily o 16 procent díky naději, že její hospodaření podpoří nové modely Genesis a Sonata.
Hyundai v listopadu 2008 oficiálně zahájil sériovou výrobu osobních automobilů v Nošovicích na Frýdecko-Místecku. Letos plánuje automobilka v tomto závodě vyrobit zhruba 300.000 vozů, což je plná kapacita. Loni nošovická automobilka vyrobila 303.035 vozů a její zisk stoupl na více než dvojnásobek z 2,9 miliardy na 7,01 miliardy Kč.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
