"Svolali jsme experty, které já znám, a všichni se shodují, že řešení je jediné. Dálnici zbourat a postavit znovu," řekl Žák ČTK. Zatím není jisté, jak velkou část dálnice případné bourání postihne.
Celkem ministerstvo plánovalo uskutečnit zhruba stovku sond. Výsledky jsou k dispozici od desítek z nich a chybějící materiál v konstrukční vrstvě potvrzují všechny.
Chybějící část dálnice může podle ministerstva podstatným způsobem ovlivnit kvalitu a životnost stavby a také bezpečnost provozu. Nová zjištění podle ministerstva zásadně změní taktiku státu při jednání se zhotovitelem dálnice. Tím jsou ODS-Dopravní stavby Ostrava, vedoucí konsorcia, které zhruba osm kilometrů dlouhý dálniční úsek u Ostravy stavělo. Eurovia následně ODS-Dopravní stavby Ostrava převzala.
Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) nyní s Eurovií vede řadu rozhodčích sporů. První ze sporů ŘSD vyhrálo začátkem října.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
