"Sjednocení organizační struktury i personální unie jsou zásadní pro integraci obou vydavatelství do společného mediálního domu," uvedl pověřený generální ředitel Čermák. "Umožní nám to mimo jiné přicházet na trh se společnou nabídkou inzertních produktů, lépe propojovat tvorbu obsahu všech vydávaných titulů a v neposlední řadě dále významně zefektivnit obchodní řízení společnosti," dodal.
Novým společným ředitelem obchodu byl jmenován Pavel Vopařil, kterému je podřízena i inzertní ředitelka obou společností Zuzana Tylčerová. Novým šéfem informačních technologií se stal Štěpán Burda. Společným ředitelem redakcí je Vladimír Piskáček, v jehož týmu je i ředitel pro transformaci Jakub Unger.
Nově zřízenou funkcí ředitelky marketingu byla pověřena Adéla Pittsová. Samostatný útvar korporátní komunikace nově řídí Věra Lhotská. Společným finančním ředitelem je Karel Žalud, řízení lidských zdrojů pro obě vydavatelství vede Petra Slabá. Společnost uvedla, že v praxi budou klíčové vedoucí pozice v obou firmách zastávat vždy stejní manažeři.
Economia nyní prochází zásadní, déle než roční transformací. Již v září uvedla, že do konce letošního roku výrazně sníží počet zaměstnanců. Za obě společnosti by to mělo být téměř 100 lidí, a to v redakční části i v administrativních útvarech.
Economia je největším domácím vydavatelem ekonomických informací. Podle dřívějších prohlášení se do budoucna chce zaměřit na své klíčové tituly, mezi něž patří Hospodářské noviny, Ekonom, Respekt a zpravodajský server IHNED.cz. Internetová společnost Centrum Holdings, kterou Economia v létě převzala, provozuje weby jako Aktuálně.cz, Centrum.cz či Atlas.cz. Majitelem vydavatelství je podnikatel Zdeněk Bakala.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
