"Počet zjištěných porušení se ve srovnání s druhým čtvrtletím snížil skoro o čtvrtinu, přesto však nemohou být spotřebitelé se službami některých cestovních kanceláří a agentur spokojeni," řekl ústřední ředitel ČOI Vladimír Velčovský.
Užívání nekalých obchodních praktik zjistili inspektoři v 11 případech, o ceně produktu nebyl klient dostatečně informován v pěti případech. Při pěti kontrolách chyběly či byly neúplné informace o službě nebo produktech. Ve čtyřech případech cestovní kanceláře porušily povinnosti při reklamačním řízení a ve čtyřech případech také řádně neinformovali klienta o rozsahu, podmínkách a způsobu reklamace.
vrk mol



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
