Cílem rekonstrukce je navýšení výroby nákladních plášťů. Kapacita výroby vzroste na téměř 1,6 milionu nákladních a autobusových plášťů za rok. Nyní firma produkuje ročně 940.000 těžkých nákladních a industriálních pneumatik a 21,7 milionu pneumatik pro osobní a lehké nákladní vozy.
Nové zaměstnance chce podnik přijmout v následujících dvou letech. "Budou zastávat pozice operátorů výrobních zařízení, ale budeme potřebovat i gumárenské technology, techniky kvality, strojní inženýry," uvedl jednatel společnosti Libor Láznička.
Rekonstruovaný objekt dříve využívala společnost Mitas, která byla v areálu Barumu v pronájmu, letos postavila svou novou halu v otrokovické průmyslové zóně TOMA. Hala Barumu by měla být opravena do konce léta příštího roku.
Continental Barum patří v regionu k nejvýznamnějším zaměstnavatelům, pracuje v něm 4400 kmenových zaměstnanců. Společnosti loni vzrostly tržby i zisk, utržila 53,77 miliardy korun, zisk činil 2,73 miliardy korun. V roce 2011 podnik utržil 47,86 miliardy korun se ziskem 1,93 miliardy korun.
Koncern Continental patří mezi přední světové subdodavatele automobilového průmyslu. Loni zvýšil zisk o více než polovinu na rekordních 1,9 miliardy eur (51,5 miliardy korun). Tržby společnosti se zvýšily o sedm procent na 32,7 miliardy eur (885,8 miliardy korun).
Continental je největším výrobcem pneumatik v Německu a čtvrtým největším na světě. V České republice firma vlastní kromě otrokovického Barumu další společnosti v Adršpachu, Brandýse nad Labem, Frenštátě pod Radhoštěm, Jičíně a Trutnově. Slovenskou republiku zastupují výrobní závody Púchov, Zvolen a Dolné Vestenice. Celkem v Česku a na Slovensku koncern zaměstnává asi 16.000 lidí.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
