Výroba Škody Auto byla za deset měsíců meziročně nižší o 5,5 procenta, z výrobních linek sjelo 521.100 aut. V nošovické továrně Hyundai se výroba snížila o 1,4 procenta na 256.400 aut a v kolínské TPCA se produkce propadla o 14,8 procenta na 159.032 vozů.
Za poklesem výroby nákladních aut o dvě pětiny stojí ukončení produkce v letňanské Avii. Kopřivnická Tatra zvýšila výrobu o 78 procent na 651 vozidel. Ve sledovaném období bylo vyrobeno 2854 autobusů, což je meziroční nárůst o téměř osm procent.
Motocyklů bylo za leden až říjen vyrobeno 975, což je o 56,5 procenta méně než ve stejném období loni.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
