Prodej notebooků se snížil o 28 procent, naopak zájem o klasické stolní počítače o šest procent vzrostl. "Poptávka z veřejného sektoru je nadále slabá. Neobjevují se žádné zásadní projekty a většina podnikových zákazníků utrácí jen velmi opatrně s ohledem na nejistou ekonomickou situaci," uvedla analytička Gartneru Annette Jumpová.
Nejprodávanější značkou na trhu bylo ve třetím čtvrtletí Lenovo, následují Acer a HP. Čtvrtá pozice patří Dellu a pátá Asusu.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
