Společné podniky v Číně by podle agentury Reuters měly v letech 2014 až 2018 investovat dalších 18,2 miliardy eur. Volkswagen již dříve uvedl, že v letech 2013 až 2015 chce v Číně otevřít devět závodů na výrobu aut a jejich dílů, což mu má pomoci do roku 2018 zdvojnásobit kapacitu výroby na tomto největším automobilovém trhu světa na více než čtyři miliony aut.
Volkswagenu se na rozdíl od evropských konkurentů Fiat a PSA Peugeot Citroën daří odolávat poklesu prodeje aut v Evropě, který trvá už šest let. Je to hlavně díky luxusním značkám Audi a Porsche, které mají na celkovém prodeji automobilky podíl jen 15 procent, avšak na zisku se podílejí dvěma třetinami. Analytici však upozorňují, že výdaje za výzkum a vývoj v Audi zaostávají za výdaji konkurenčních automobilek BMW a Mercedes a měly by se zvýšit.
Volkswagen je v současnosti třetím největším výrobcem aut na světě. Jeho součástí je i česká Škoda Auto. Volkswagen má celkem 12 značek a 105 továren.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
