Hledání nástupce údajně vede sám Varin. Ten na dnešní konferenci v Berlíně odmítl komentovat zprávu listu Le Figaro, podle níž by PSA mohla do druhé nejvyšší výkonné funkce jmenovat bývalého provozního ředitele Carlose Tavarese.
PSA a Dongfeng jednají o hlubším spojenectví, jímž by rozšířily partnerství ve společném podniku v Číně. Jedná se hlavně o plánu zvýšení základního jmění až o čtyři miliardy eur (109,2 miliardy Kč), jehož by se zúčastnily francouzská vláda a Dongfeng. Podle návrhu dohody by koupí nových akcií získaly Dongfeng a francouzský stát po 30 procentech firmy.
PSA patří mezi podniky, na které měl největší dopad kolaps evropského automobilového trhu. Média minulý měsíc informovala, že vedení společnosti jedná o možné finanční injekci. Emise akcií by znamenala, že rodina Peugeotů ztratí kontrolu nad společností, kterou už asi dvě století de facto ovládá.
Varin přišel do PSA v roce 2009 z vedení britsko-nizozemské ocelářské společnosti Corus a snažil se provést firmu dlouhou krizí evropského automobilového trhu. Jeho podpora pro spojení s americkou General Motors a poté s Dongfeng však vyvolala nelibost u rodiny Peugeotů.



				
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					