Podle úřadu Energo-Pro poškodila rakouskou Verbund Renewable Power tím, že odmítla vpustit do své sítě plný výkon její větrné farmy o instalované kapacitě 16 megawattů. Tím údajně porušila pravidla, protože neuvalila omezení přístupu do své sítě na všechny výrobce elektřiny rovnoměrně.
V květnu úřad Energo-Pro potrestal pokutou 1,69 milionu leva za to, že loni přerušila dodávky elektřiny vodárenskému podniku na severovýchodě Bulharska. Energo-Pro ale upozornila, že podnik několik let neplatil účty za elektřinu, což zhoršovalo její finanční situaci a komplikovalo hrazení jejích vlastních závazků vůči producentům elektřiny. Rozhodnutí úřadu česká firma tehdy označila za další krok, který zhoršuje podnikatelské klima v Bulharsku a brzdí místní i zahraniční investice
Energo-Pro je jedním ze tří zahraničních distributorů, kteří se v Bulharsku rozvodem elektřiny zabývají. Zatímco dominantní česká elektrárenská společnost ČEZ působí na západě země a rakouská EVN na jihu, Energo-Pro dodává elektřinu klientům na východě Bulharska a sídlo má ve Varně.
S problémy se letos v Bulharsku potýká rovněž ČEZ, která dostala menší pokutu v únoru za údajné nesrovnalosti při zadávání zakázek. Potíže ČEZ a Energo-Pro v Bulharsku začaly počátkem roku po masových protestech Bulharů proti vysokým účtům za elektřinu. Demonstranti se dožadovali znárodnění distribučních společností v zemi. Protesty nakonec vyústily v pád pravicové vlády Bojka Borisova.
Bulharské úřady v únoru na Borisovův podnět spustily proces, který by mohl vést k odebrání licence ČEZ. Tento měsíc regulační úřad rozhodl, že řízení o odebrání licence ČEZ zastavuje.



				
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					