Ministerstvo spravedlnosti a několik amerických států podalo v srpnu k soudu návrh na zablokování fúze, který argumentoval obavami z omezení konkurence a následného zvýšení cen. Obě strany ale uzavřely před dvěma týdny dohodu, v níž se aerolinie vzdaly některých odletových stání na hlavních letištích ve Washingtonu, New Yorku a dalších velkých městech v USA ve prospěch nízkonákladových přepravců.
Dohodu musel schválit bankrotový soud, protože AMR je od listopadu 2011 v režimu soudní ochrany před věřiteli. Plán fúze byl pro mateřskou společnost American Airlines základem pro vyplacení věřitelů a opuštění bankrotového režimu. Soud v září podmínil uvolnění firmy z bankrotu dohodou s vládou.
Společnost, která z fúze vzejde, by se měla jmenovat American Airlines Group a podle počtu přepravených cestujících bude největší na světě. Po dokončení fúze by měly mít na leteckém trhu v USA čtyři největší aerolinky podíl více než 80 procent.



				
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					